| 3 comments ]

19 April 2007



Agak-agak pukol 2 td, aku pegi Terminal Makmur, usha tiket ke Bentong malam punyer....xde la pulak...Humm...pastuh aku g ke Berjaya Megamall...



Aku memulenye nak cari barang....sori le xleh nak bagi tau...



Punye le aku cari....x jumpe...pastuh aku teringat lak kat member aku sorang yang datang ke Kuantan nak wat driving test....



Aku jumpe la dia kat 7/11. Haaa...eh lupe...namenyer Ain..name panggilan je la...



Kami pun borak2, pegi KFC....aku blanje dia...huhu abih RM20. Sambil makan, kami cakap le bende2 yang lepas...contohnyer zaman sekolah kami dan lain2....hahaha...



Humm...aku memule nampak dia ni macam x beberape nak kenal...dia dah montel sket....hehe...tapi masih comel...hahaha. Lagi comel dari dulu....



Agak2 5.45 petang, kami pun nak balik...aku balik la....



Humm...bile lagi aku dapat jumpe dia ek??? Nantilah...

3 comments:

  1. bila nak jumpa eh?siapa comel eh...nanti aku cubit kamu punya telinga..ha!!

    ReplyDelete
  2. hoi.....
    ko dh kene angin pelik ker???

    ReplyDelete
  3. = = ...coz he make some mistake..none of bussiness pelik tak pelik on kene angin.. =p
    this will make some1 uncomfortable..me gv him some comments cannot meh?

    ReplyDelete

P/S: Kepada pemberi komen 'tanpa nama' atau 'anonymous' diharapkan dapat meletakkan nama samaran di kaki komen untuk menunjukkan keikhlasan anda. Terima kasih.