| 0 comments ]
Sbnrny aku msk 1 Julai nih, tapi memandangkan mmbr2 aku
ramai msk awal, so, aku pun nak anta buletin ni r. Ni ucapan khas kpd
sume kwn2 yg active ngan aku dlm ms 12 bulan nih...

1.
Ain = Ko no 1 sbb ko kwn baik aku, best fren. Aku harap ko bjaye ble ke
UM nnt, rahsia kite sesame simpan, smpi mati. Aku syngkn ko. Ko jgn lpe
aku lak nnt. Kalo da ade bf, callin2 r aku...tgk2kn Mieza eh. Aku msh
syg dia ag...aku nak dia bjaye.

2.
Mira & Ieda = aku xtau knape korang no 2 tp korang yg kuar dlu. Aku
enjoy ngan korang. Walau x bjumpe, tp aku enjoy. Semoga kite dpt
teruskan hikayat 'Rendam Rabu Angkat Jumaat' kita. Semuga berjaye tuk
korang. Mira, walau jauh, tapi aku tau ko boleh!!! Simpan rahsia kite
masing2 eh...asik dok kate org je...hik3x

3. Tia Najib = Walau singkat mesra kite, aku ttp ucap smuge bjaye ko kat Egypt nnt.

4.
Azri = Ape pon, aku enjoy ngan ko sjak sem 2 dlu. Ingat, Malaysia ni
sgt kecik, tp Kuantan sgt besar bg kite...hehe. Aku akn jage musang
baik2 walaupun ko yg akn slalu jpe dia nnt...hehe...

5.
Nana = Aku mmg byk gado ngan ko, tp aku mmg penat gado ngan ko. Walau
penat tp asik gado aje ag. Hahaha...thanks beeing my fren. Walau ko
ranking no 5 kat sini, tp dlm enset ko no 3. Hehe...good luck kat u
nnt!!! Dtg kuantan bg tau! Aku 4 thn nih x kemane dah...aku kt sini je

6.
Muna = Aku tau pe ko rase, ko tau ape aku rase. Tp aku harap kite
masing2 berusaha utk bjaye. Ko kwn baek aku. Ape pon, jgn slalu diingt
kisah duka 2, tp jgn lupakan trus. Ok. Sukses!!!

7.
Psycolady a.k.a Tipark = Walau dulu ko xkukenal, tp dlm ternet aku
enjoy ngan ko. Hehe, leh wat borak sampai jem otak. Hahaha...ok, good
luck kat ko. Thanks beeing myfrend.

8.
Shrek = Aku kenal ko pon sebab Azri. Ko lak x kate ko kenal adik aku.
Huh~ Ape pon aku wish ko gud lark same Azri gak nnt. Sme r cam aku ckp
kat Azri, Kuantan ni besar bg kita, tp Malaysia sungguh kecil.

9.
Tya xanseviera = Aku enjoy chat ngan ko. Ape pon, aku harap ko bjaye.
Same r ngan Ijat. Aku xtau nak ckp pe ag, smuge sukses r nnt.

10.
Azza, Nasiha, Fatin & Ruby = Hah, skali 4 aku bg. Aku nak ucap
smuge bjaye kat USM. Aku enjoy ngan korang, cam adik beradik. Hehe..aku
sayang korang.

11.
Haziq, Din, Alif, Aziz = Aku harap semoga korang berjaya nnt. Spesel to
Haziq, slamat jd pilot, nnt leh jd drebar aku kat udara nnt...aku xde
lesen udara, nnt JPJ saman...hehehe...korang adik beradik aku plg gila2
kat kmkn dlu...haha...

12.
Wahidah Abu Hashim = Aku suke kwn ngan ko. Aku harap ko berjaya nnt.
Harap2 kite dpt jumpe ag nnt. Aku x kesah pe org nak kate psl ko ngan
aku, yg aku tau, ko kwn aku...smuge bjaye nnt!!!

12.
Wahida PRD = hehe...ko pon kwn aku bez gak. Aku enjoy ble msg ngan ko.
Time kasih atas pertolongan 'spesel' ko utk aku. Walau aku xberjaya.
Hehehe. Aku harap ko bjaye nnt. Aku tau ko dpt course yg ko ske. So,
tunjukkn ko yg terbaik!!!

13.
Ainani = Walau ko dok no 13, tapi ko tetap dlm top 20 aku. Aku rindu
biler aku buli ko dlu...haha...bile r aku dpt buli ko ag eh? Hehe...tp
jgn ko bg tau papa ko dah r...mampos aku kene makan ngan dia 2
nnt...hehehe...

14.
Edham, Ustad, Padat, Mat Yie, Syaie, Jeman, Azrinda, & DD mungkin =
Cerita kita bersama belum berakhir. Kisah kita akan bersambung di UMP.
Aku harap kita akan capai cita2 kita nnt kat sana. Ok!!!

Sukses!!!


Kepada nama2 yg xde dlm list nih, aku tetap nak ucapkan semoga berjaya dan harapkan kita akan berhubung sebagai kawan sentiasa. Aku gembira berkawan dengan korang sume...

Good Luck for ALL!!!

[copied & edited from my buletin post]

0 comments

Post a Comment

P/S: Kepada pemberi komen 'tanpa nama' atau 'anonymous' diharapkan dapat meletakkan nama samaran di kaki komen untuk menunjukkan keikhlasan anda. Terima kasih.