| 1 comments ]
Sudah lama aku menyimpan perasaan ini. Selama ini, rakan-rakanku tidak sebulu dengan pemikiranku. Pastinya mereka berpihak bertentangan dengan pendirianku. Tetapi semalam, aku telah dapat mengenali seorang sahabat yang sama pendirian dengaku. Bolehlah aku membincangkan apa yang difikirkan olehku selama ini.

Sebelum ini, aku hanya mampu mendiamkan diri untuk tidak mahu bertegang urat dengan orang yang bertentangan pendirian denganku. Walaupun kadang kala aku terpaksa bersuara dengan cara berhemah dan secara intelektual kepada orang-orang yang bertentangan pendirian denganku. Malangnya, mereka sendiri yang tidak berhemah dan tidak berintelektual.

Apa pun aku sungguh gembira apabila telah mengetahui pendirian sahabatku ini. Semoga pendirian kami ini akan membantu memajukan diri kami sendiri, bangsa agama dan negara tanah air tercinta.

1 comment:

  1. waaa~~
    glad to noe that u oredi have sumone dat u r comfortable wif..
    fren r rilli hard to find n hard too keep..
    sure ang rindu sma azri n da geng!
    kan??
    =)

    ReplyDelete

P/S: Kepada pemberi komen 'tanpa nama' atau 'anonymous' diharapkan dapat meletakkan nama samaran di kaki komen untuk menunjukkan keikhlasan anda. Terima kasih.