Musang malam.

Sekarang sudah jam 3.08 pagi. Entah kenapa sejak kebelakangan ini aku semakin tidur lewat sedangkan waktu kebiasaan untuk aku tidur pada jam 12.30 pagi. Semakin hampir ke penghujung peperiksaan akhir, semakin lewat aku tidur.

Walaupun aku tidur lewat, masa aku bukanlah diisi semata-mata untuk belajar tetapi juga digunakan untuk bermainan permainan komputer.

Waktu siangku pula semakin kerap digunakan untuk tidur siang. Walhal aku bukanlah seorang yang suka untuk tidur siang.

Sengaja aku menghantar pos blog ini untuk mengisi masa yang aku pada jam ini.

Tidak banyak yang mahu aku nyatakan malam ini, namun aku berharap aku dapat tidur awal pada malam peperiksaan subjek Matematik Kejuruteraan dan Statik nanti.

Kepada rakan-rakan yang masih ada sisa-sisa perjuangan yang belum diselesaikan, semoga berjaya kepada kamu semua!

Post a Comment

1 Comments

  1. oiitt~~
    stadiii..
    on9 ja keja anggg..
    wahahaha...

    ak pon slalu stay up fer nothing weeyyh..
    siang tdo!
    wahaha..
    da berjangkit dr ang kowt..
    whahaha..
    btw..
    gudluck exam!
    =)

    ReplyDelete

P/S: Kepada pemberi komen 'tanpa nama' atau 'anonymous' diharapkan dapat meletakkan nama samaran di kaki komen untuk menunjukkan keikhlasan anda. Terima kasih.

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)