Mirasue punya angkara...aku di-tagged!

Ini Mirasue punya angkara. Aku baru sahaja berbalah dengan orang Amerika yang memarahi aku kerana salah grammar kononnya, tetapi dia sendiri yang merosakkan bahasa dia sendiri, tak pula disedari. Kalau nak tengok, apa yang dibalahkan klik di sini. [Amaran: Bahasa yang aku gunakan agak kasar. Diharap agar anda pertimbangkan baik buruk penggunaannya].


List 8 random facts about yourself and tag 8 people:
1. Aku sekarang sukakan seseorang, tetapi takut untuk menyatakannya. Tak sangka aku boleh jadi takut sebegini lebih daripada aku menghadap Sultan Pahang.

2. Mengikut sejarah, aku sememangnya suka tidur dalam panggung wayang. Tambah-tambah lagi cerita yang ganas-ganas dan aksi. Movie pertama yang menjadi mangsa ialah X-Men II.

3. Aku sebenarnya pendiam, tetapi jika ada orang yang tahu membisingkan aku, aku boleh diibaratkan radio tanpa suis padam.

4. Aku sememangnya keras hati. Namun, dalam beberapa aspek, aku amat sensitif. Siapa yang nak tahu, kenallah dengan hati budi aku dahulu.

5. Aku sukakan nombor 7, 9, 17, 19, 23, 25, 27, 29. Aku selalu menyebut nombor-nombor ini. Macam nombor jackpot nampaknya.

6. Aku suka makan buah, tetapi paling malas untuk mengupasnya.

7. Orang selalu minta pertolongan aku untuk selesaikan masalah mereka, tetapi rasanya aku tak pernah pun menyelesaikan masalah mereka. Aku cuma berkata-kata sahaja.

8. Mengikut rekod, kali terakhir aku menangis semasa Darjah 1. Sekarang, aku belajar untuk menangis semula.

Saya berharap agar nama-nama di bawah menjawab tag ini:
1. Maisarah
2. Bobbie
3. Wan
4. Amira
5. Fatiehah
6. Din
7. Adeq Abang
8. Tya Najib

You:
First name: Mohd Fadzrul Hisyam
Name you wish you had: Tak pernah terfikir pun.
People call you as: Arul / Fadzrul / Fadz / Hisyam / Syam / Ecam / Ese / Hussien / Raul / Shah / lovenature . (Mengikut keadaan dan situasi)
Birthday: 20 May 1989
Time of birth: 3.15 pagi. Tengoklah, sejak kecil menyusahkan mama sahaja.

Appearance:
How tall are you: 178++ cm.
Wish you were taller: I hope I am havier.
Eye color: Dark brown
current hair colour: Dark brown (95% black)
Short or long hair: Just (Mama marah simpan rambut panjang)

This or that:
Pepsi or coke: Pepsi is lighter...
Rap or rock: Rock (slow rock)
Relationship or one night stand: Never one night stand!
love or money: Money first, then love (macam mana nak sara anak bini kalau tak ada duit)
country or city: Classic grass field country
friends or family: Family first

Misc:
Favourite song: All listed in my storage.
Fav singer: Ronan Keating (Singer, menawan keluarga bahagia...)
Do you play any sports: Handball, football, golf, athletic, billiard

p/s: penat sunnguh aku hari ini.

Post a Comment

0 Comments