Kawan-kawan KMKN! Wajib Baca Post Ini!

AMARAN: AZRI HAFIZ, KAU WAJIB BACA!

Sengaja aku mencari-cari tentang Minggu Inovasi Sastera Ikhtisas 2008 (MISI 2008), aku terjumpa sesuatu yang tak pernah aku tahu menahu sebelum ini. Aku pun tak pasti kalau-kalau Azri sudahpun tahu tentang perkara ini.

Walau apa pun, yang pasti sudah ramai orang MARA mengetahuinya. Cuma orang atasan barangkali.

Kawan-kawan, sila klik di link yang aku sediakan di sini, dan pastikan kamu boleh membaca fail PDF.

Sila klik: http://www3.mara.gov.my/BPT/image/Doc1-%20PRISMA%20BPT_181208.pdf

Ada sesiapa tahu tentang majalah Prisma ini? Sejujurnya, aku tak pernah tahu. Sesiapa yang tahu, sila angkat tangan!


Johan Pertandingan Multimedia Minggu Inovasi Sastera Ikhtisas (MISI) 2008

Sekadar mengimbas kembali sebagai Johan Pertandingan Multimedia Minggu Inovasi Sastera Ikhtisas (MISI) 2008



*****
Nota Kaki:
1. Bukan nak menunjuk, cuma aku terharu.

Post a Comment

3 Comments

  1. ekceli, aku da taw da pasal bnda ni time aku google name sendiri...kuar plak bnda ni...hik...wah, sanagt r bangga...hik....seriously, dalam byk2 competition aku masuk, ni competition paling best + sonok paling penah aku pergi...campur ngan penasihat yg sporting n teammates yg best...kredit untuk apak n ustad...hehehe

    ReplyDelete
  2. @aurox_3d
    ya...benar...benar
    kredit kepada mereka...

    ReplyDelete
  3. aku mintk izin untuk melakukan aktiviti plagiat yer...mekaceh

    ReplyDelete

P/S: Kepada pemberi komen 'tanpa nama' atau 'anonymous' diharapkan dapat meletakkan nama samaran di kaki komen untuk menunjukkan keikhlasan anda. Terima kasih.

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)