| 1 comments ]
Anugerah ini adalah anugerah khas yang telah aku hasilkan untuk ditauliahkan kepada rakan blogger aku yang paling gemar menghantar tag (khususnya kepada aku). Mengikut sejarah, orang yang pertama kali tag aku adalah Mirasue pada 6 Januari 2009.

Namun begitu, setelah sekian lamanya, jumlah tag di dalam blog aku telah bertambah sehingga kini telahpun mencapai 13 tag. Daripada 13 tag itu, dibahagikan pula kepada individu-individu yang telah tag aku. Berikut adalah statistiknya:


Ranking tag terbanyak:
1. Farah - 5
2. Maisarah - 2
2. Mirasue - 2
4. Anashahira - 1
4. Aimy Yasmin - 1
4. Azrinda - 1
4. Mahirah - 1
-. Tag keluaran sendiri - 1

Dengan ini, aku mentauliahkan kepada Farah dengan anugerah "Tag Master Award" kerana telah mencapai penghantar tag terbanyak kepada Fadzrulhisyam.



Anugerah Tag Master Award



Tahniah diucapkan. Kepada sesiapa yang mahu ditag, silalah memohon kepada Farah.

1 comment:

  1. hahahah
    jahat la die nih!
    btw thx!!
    tharu nih
    (T.T)
    nnt akn ku tag kamu lg
    ;P

    ReplyDelete

P/S: Kepada pemberi komen 'tanpa nama' atau 'anonymous' diharapkan dapat meletakkan nama samaran di kaki komen untuk menunjukkan keikhlasan anda. Terima kasih.