| 13 comments ]
Kenapalah tak beri anugerah sahaja. Kena buat kerjalah pula. Tak apalah. Demi sahabat, aku laksanakan permintaannya.



Anugerah pertama dari Azri



Nyatakan 5 fakta menarik mengenai pemberi award ini
1. Pernah kena ganggu oleh ******* semasa di Johor Bahru.
2. Dia pernah jatuhkan sebuah laptop. Bilalah pula dia nak jatuhkan Tablet PCnya itu.
3. Pernah suka kepada R*** **** ***** a.k.a Musang.
4. Pandai komputer, tetapi bajet pandai multimedia.
5. Bahasa sembang dia dengan aku menggunakan bahasa C, C++, C#, Javascript, HTML, PHP dan bahasa Melayu.

Setiap blogger harus menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya
1. Lebih banyak berfikir dari bercakap.
2. Mudah lupa nama dan rupa orang yang baru dikenali.
3. Sangat boros dalam berbelanja. Perlu cari pasangan hidup yang pandai urus wang.
4. Sangat berani jika perlu menghadap Sultan, tetapi tak berani untuk memikat perempuan.
5. Ada banyak buku, cuma dapat khatamkan sebuah buku sahaja setahun.
6. Sentiasa perlu online setiap hari.
7. Telefon bimbit ibarat hiasan sahaja kerana jarang digunakan.
8. Penyokong fanatik semi-professional kepada Manchester United FC, Perak FA, Malaysia; penyokong amatur kepada Barcelona, Juventus, Bayerm Munich; separa anti Arsenal FC; tidak menyokong Chelsea, Liverpool, Real Madrid.
9. Selalu digosipkan dengan mana-mana perempuan yang rapat denganku oleh orang lain.
10. Walau awek itu penting, laptop/desktop takkan juga aku lepaskan.

Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya, dan ceritakan tentang mereka
1. Nadzirah - Kawan maya yang baru sahaja 'naik pangkat' ke rakan realiti.
2. Adeq Abang - Kami berkawan dari KMKN. Seorang budak 20 tahun yang mempunyai daya pemikiran pra-matang.
3. Farah - Insan yang aku nyaris 'dimadukan' bersamanya.
4. Aziera - Insan yang aku juga nyaris 'dimadukan' bersamanya.
5. Syazyana - Baru sahaja menghentam aku di Facebook. [nak ayat yang macam tu, sila cari di Parkson]
6. Mawar (nama virtualnya panjang sangat) - Baru belajar buat banner.
7. Firdaus a.k.a Bobo - Taukeh selipar jepun yang berjaya.
8. Ayaharith - Kawan jejak kasih.
9. Hawa - Selalu hantar komen.
10. Alif - Tak perlulah aku terangkan. Perkataan untuk menerangkannya amat censored.

*****
Nota Kaki:
1. Tak tahu nak berikan kepada siapa. Aku buntu.

13 comments:

  1. hoish....no 3 ituh perlu di sensored kan...hehehee..

    btw, musang itu sudah ada blog

    try r type name die kat google.

    lalalalala

    ngantuk aku bace blog die..

    mungkin aku terlalu jahat...huuuuu

    ReplyDelete
  2. oooo...
    aku tau siapa musang ituh.
    ;)
    haha

    ReplyDelete
  3. owh, haha

    tq so much

    ~kawan jejak kasih...

    ReplyDelete
  4. @3071402394377300208.0
    Hehe...aku dah update blog aku agar no 3 lbh censored..hehe...

    aku dah masuk blog dia, tah nape aku pon ngantok gak...isk3x...

    kite nih same2 jahat kot...
    huhu

    ReplyDelete
  5. @1318284749626998149.0
    Ya...kita simpan dulu siapa nama sebenar... nanti cukup masa kita hebahkan...haha

    ReplyDelete
  6. Hah! haha...

    "Seorang budak 20 tahun yang mempunyai daya pemikiran pra-matang."

    btol3... xtau camne nk matangkan diri aku...

    huhu!

    ReplyDelete
  7. aikkk...??

    bile masa pulak ak mghentam ko nih..?
    kompius2..

    ishhh33...
    hehehee

    ReplyDelete
  8. @1151450987342448043.0
    heheh...buat2 xtau lak...
    heehehe...

    ingat, try cari kat Ocean ke... The Store ke..haha

    ReplyDelete
  9. @6560516683736654030.0
    erm..nak matang?

    kawen cepat...haha

    ReplyDelete
  10. SalaAm..

    Kutip anugerah anda di blog saya.. Hehe..

    ReplyDelete
  11. @Fadzrul Hisyam

    kawen??? wahahahaha!

    no comment...

    ReplyDelete
  12. tq2
    btw. apekah maksud ko nyaris dmadukan bsamenye??
    ades

    ReplyDelete

P/S: Kepada pemberi komen 'tanpa nama' atau 'anonymous' diharapkan dapat meletakkan nama samaran di kaki komen untuk menunjukkan keikhlasan anda. Terima kasih.