| 4 comments ]
Apabila aku membuka blog aku, aku telah ditinggalkan sesuatu oleh Aimy. Kemudian, aku bukalah blognya dan aku berpindah ke blog Nana ataupun nama panjangnya Syazienna. Kedua-duanya memberikan aku anugerah ini bersama-sama dengan tag yang diselitkan sekali.

Aku dengan rela hatinya menerima anugerah tersebut tetapi tag yang dikenakan sekali dengan anugerah ini memusykilkan aku untuk membuatnya. Tengok sahajalah jawapan aku nanti.



Inilah anugerahnya



1 . Ambil award ini

2 . Nyatakan tentang diri pemberi award ini:
Nana:
* Nama panjang sangat panjang, nama pendek sangat pendek.
* Pernah menghentam aku di Facebook apabila aku terpaksa berkata-kata manis.
* Dari dulu asyik komplen tentang buku imun dia sahaja. Aku tak faham pun.
* Sama-sama di KMKN, tetapi tak pernah tegur pun. Entah-entah dia xpernah kenal aku. Aku pula sah-sah memang tak pernah kenal dia.
* Kenal di blog secara tak sengaja dan di Facebook secara sengaja.

Aimy:
* Sama seperti Nana, aku tak pernah kenal dia di KMKN. Kenal di blog sahaja.
* Rupa-rupanya awek kawan aku juga semasa di KMKN. Laki dia aku kenal, ya....
* Ada skandal sama Azri.
* Dia kuat berbohong. Buktinya, blog dia bernama "there is no blog~!" tapi blognya terang-terang ada kat depan mata.
* Seorang perempuan, wanita, dan gadis. Juga menyayangi kucing... kalau tak silap.

3 . Perasaan apabila dapat award ini:
* Anugerah dari dua orang. Aku tak tahu nak refer anugerah ini dari siapa.

4 . Tag sekurang-kurangnya 5 orang:
* Aku cuti public holiday untuk memberikan tag kepada sesiapa.

*****
Nota kaki:
1. Apa aku buat ni? Bukankah malam ni aku ada test Thermodynamics? Sudahlah memeningkan saja bentuk soalannya nanti.
2. Baru aku tahu, kalau gauge pressure, kena tambah dengan atmospheric pressure untuk mendapatkan absolute pressure. Jangan sesekali menggunakan gauge pressure semata-mata.
3. Tahap demam aku semakin teruk. Aku ada pengalaman tahap Homo-Sapien di pusat kesihatan UMP.

4 comments:

  1. hoh?
    siapekah laki aku tuh?
    ngee~

    hmm~ azri ramai sangat ah skandal. aku tak termasuk. haha

    ReplyDelete
  2. mmg statement nak kene bunuh r tuh...huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. aimy >> hehe...tau2 aje la...hik3x...

    azri >> btol pe statement tuh, kan???

    ReplyDelete
  4. pokcik baru jer lepas exam Thermo...
    soklan mcm bio + fizik..haha

    ReplyDelete

P/S: Kepada pemberi komen 'tanpa nama' atau 'anonymous' diharapkan dapat meletakkan nama samaran di kaki komen untuk menunjukkan keikhlasan anda. Terima kasih.