Dean List - Mungkinkah?

Aku belum pernah lagi tersenarai dalam senarai Dean List sepanjang aku belajar di UMP. Dua semester awal ini agak mencabar bagi aku kerana moral aku terhadap pelajaran masih dalam proses pembaikan. Sesiapa yang tehu sejarah aku, dia tahulah kisahnya.

Namun begitu, aku agak yakin dengan subjek semester ini. Mungkinkah aku akan tersenarai dalam Dean List untuk semester ini? Kita akan lihat.

Kini, tinggal satu lagi paper yang belum dijawab, iaitu Fluid Mechanics. Apa pun, harap-harap sasaran aku untuk semester ini tercapai.

Post a Comment

1 Comments

  1. Al-Dinawari dan Ibnu 'Asakir tlh meriwayatkan khabar mgnai 'Ali r.a yg berucap d hdpan khalayak ramai..

    "...Adapun kemudian dari itu, ketahuilah bahawa dunia ini sudah beredar dan mula mengucap selamat jalan..."

    "Ingatlah hari ini hari kamu bercita-cita, sedang di sebaliknya ajal yg terhad. Maka sesiapa yg mncuaikan cita-cita akhiratnya sebelum ajalnya, beliaulah org yg gagal."

    Ayuh Perbaharui Iman,
    Semoga Allah redha

    ReplyDelete

P/S: Kepada pemberi komen 'tanpa nama' atau 'anonymous' diharapkan dapat meletakkan nama samaran di kaki komen untuk menunjukkan keikhlasan anda. Terima kasih.

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)