| 0 comments ]
Dukacita dimaklumkan bahawa telefon bimbitku telah mengalami kerosakan major pada sistem operasinya. Sehubungan dengan itu, telefon bimbit aku yang satu ini terpaksa diformat semula lalu menyebabkan segala kandungan yang ada dalam telefon bimbit aku ini telah dipadamkan. Maka itu jugalah, semua 500 nombor telefon yang telah aku simpan di dalam telefon bimbit aku ini juga terpadam tanpa ada salinan pendua.

Dengan ini juga, aku memohon kepada semua sahabat-sahabat yang jauh mahupun dekat untuk memberikan contact number korang kepada aku untuk meneruskan kesinambungan tali perhubungan antara kita.


0 comments

Post a Comment

P/S: Kepada pemberi komen 'tanpa nama' atau 'anonymous' diharapkan dapat meletakkan nama samaran di kaki komen untuk menunjukkan keikhlasan anda. Terima kasih.