Blog Fadzrulhisyam dalam Mod Tidur

Untuk makluman semua, blog ini akan mengalami tempoh 'tidur' untuk suatu jangka masa yang belum pasti lagi tempoh tamatnya. Hal ini adalah akibat daripada banyak perkara yang perlu dilakukan untuk memastikan kemandirian spesies manusia di duania ini terus berkekalan. Yang sebenarnya, sesiapa yang sedar akan ketidak aktifan blog ini sejak beberapa minggu lalu sudah pasti telah perasan bahawa blog ini sudah lama berada di dalam mod 'tidur'.

Berkaitan dengan itu juga, blog-blog aku yang lain yang sedah lama 'tidur' juga akan berterusan tidur sehinggalah aku mengejutkan semula blog-blog aku dengan entri yang terbaru. Kepada rakan-rakan yang selama ini sangat menunggu berita terbaru daripada aku dari blog ini, harap maaflah. Kesibukan menguruskan hal-hal peribadi dan hal-hal masyarakat menyebabkan aku kesuntukan masa dan topik untuk aku bentangkan di blog aku ini.

Namun begitu, blog Bicara Si Pemikir akan berada di dalam separa aktif dengan entri-entri yang terbaru namun ia tidaklah sekerap yang diharapkan.

Kepada yang mahu mengetahui maklumat terbaru daripada aku, korang bolehlah melawat ke laman Facebook aku ataupun bolehlah tweet bersama aku di Twitter.

Post a Comment

0 Comments