Kalaulah kau tak sihat, apalah nasib aku.

Sejak tiga hari lalu, motosikal aku mengalami fenomena yang agak pelik. Tayar motosikal aku pancit - tiada angin langsung, sedangkan tiada kebocoran dikesan dan motosikal itu tidak pernah digerakkan sejak Ahad yang lalu.

Disebabkan pula bengkel motosikal terletak jauh dari asrama aku, maka aku terpaksa menanggalkan roda belakang untuk dihantar ke bengkel yang berdekatan.

Apabila pemeriksaan dijalankan, memang tiada kebocoran sedangkan pak cik tukang repair pun sukar untuk mengisi semula angin ke dalam tayar.

Apa pun, baru sebentar tadi, aku sudah memasang semula roda belakang motosikal aku. Diharapkan esok hari, motosikal aku itu tidak akan meragam sekali lagi kerana aku ada urusan penting yang menyebabkan aku perlu ke Gambang esok hari.

Apalah nasib kau lah...bu?

Post a Comment

1 Comments

  1. Aih! Ada orang pedajal ke apa? Hmm.. Tapi tak baik lak tuduh2 orang kan?

    ReplyDelete

P/S: Kepada pemberi komen 'tanpa nama' atau 'anonymous' diharapkan dapat meletakkan nama samaran di kaki komen untuk menunjukkan keikhlasan anda. Terima kasih.

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)