| 3 comments ]


Dah tengok gambar-gambar di atas? Banyak betul cilinya. Nasi goreng kampung yang aku minta sangatlah pedas. Ini cili yang nampak. Cili-cili yang tak nampak (hancur) pun banyak. Aku makan nasi goreng kampung macam makan nasi goreng cili api. Yang peliknya, apabila aku meminta nasi goreng cili api, taklah pula sepedas nasi goreng kampung ni. Alahai cili...

*****
Nota Kaki:
1. Ada kata-kata lagi pedas dari cili. Pedas cili rasa di lidah sahaja, pedas kata sampai ke hati peritnya.

3 comments:

  1. ptt la aku punyer nasik goreng xdek cili... rupenyer abis sbb buat nasik gorg ntuk ko...
    adeh...
    hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha...2 la pasal...sian kat org len...haha

    ReplyDelete
  3. kalo dpt kat ak nc goreng neh memang sodap hahahah :P

    ReplyDelete

P/S: Kepada pemberi komen 'tanpa nama' atau 'anonymous' diharapkan dapat meletakkan nama samaran di kaki komen untuk menunjukkan keikhlasan anda. Terima kasih.