| 3 comments ]
Klik imej untuk paparan yang lebih jelas.

Kepada semua yang berminat dengan Android ataupun kaki pengumpul baju, ataupun yang tak tahu duit yang ada nak digunakan untuk apa, atau sahaja mahu berbelanja, ataupun apa jenis alasan pun yang menyebabkan datangnya minat untuk memiliki baju ini, nampaknya nasib baik menyebelahi korang.

Ukuran saiz baju. Sila klik untuk paparan lebih jelas.


Bukan aku, tetapi kawan baik aku sedang mempromosi baju Android edisi terhad untuk dijual kepada semua yang berminat.

Untuk maklumat lanjut, sila layari blog kawan aku ini di alamat http://azrihafiz.blogspot.com/2010/10/pre-order-baju-android.html. Jangan tempah baju ini dari aku, aku cuma tukang promosi sahaja di sini. Aku pun tempah dari dia. Dengan harga yang sama seperti yang dinyatakan. Tolong kawan maa... sambil memenuhi kehendak diri untuk menyarung baju macam ni.

Nak tanya? Jangan tanya aku. Sila tanya tuan punya kedai ke emel miliknya aurox_3d@yahoo.com atau tinggalkan komen atau apa-apa soalan di blognya sendiri di http://azrihafiz.blogspot.com/2010/10/pre-order-baju-android.html.

*****
Nota kaki:
1. Lepas ni aku nak buat promosi jual baju mandi ikan duyung pula.

3 comments:

P/S: Kepada pemberi komen 'tanpa nama' atau 'anonymous' diharapkan dapat meletakkan nama samaran di kaki komen untuk menunjukkan keikhlasan anda. Terima kasih.