| 1 comments ]

Blog ini akan terbengkalai selama dua minggu bermula esok hari. Hal ini disebabkan oleh aku akan menghadiri satu conference di Kuala Lumpur dan seterusnya akan ke Sarawak untuk menghadiri satu lagi program di sana.

Jadi, sepanjang dua minggu ini, korang jenguk-jenguklah mana-mana entri aku sebelum ini. Kalau suka, komenlah, ya. Kalau suka sangat, silalah klik pada iklan Nuffnang yang tersembul di blog aku ni.

Anggaran dua minggu ini adalah berdasarkan tanggapan aku yang tidak akan diketemukan dengan internet dalam tempoh ini, namun jika aku dapat bertemu dengan internet bersama-sama dengan laptop aku ini, maka dengan itu pernyataan aku di atas terbatal secara automatiknya. Jadi, doa-doalah supaya aku dapat bertemu dengan internet di kala laptop aku mampu untuk dihidupkan pada masa itu.

1 comment:

P/S: Kepada pemberi komen 'tanpa nama' atau 'anonymous' diharapkan dapat meletakkan nama samaran di kaki komen untuk menunjukkan keikhlasan anda. Terima kasih.