| 7 comments ]
100penulis adalah satu blog yang menghimpunkan 100 penulis blog yang aktif dan komited tinggi dalam penulisan blog dari pelbagai aspek penulisan. Dengan adanya 100penulis, industri pemblogan negara bertambah maju dan dapat menambahkan kadar produktiviti blog negara iaitu sebanyak sekurang-kurangnya 100 entri seminggu. Walaupun penulis bebas meletakkan apa-apa unsur penulisan di dalam 100penulis, namun begitu penulis-penulis yang tersenarai di dalam senarai 100 penulis adalah komited dalam etika penulisan dan disiplin penulisan seperti yang telah ditetapkan oleh admin 100penulis itu sendiri, iaitu 100penulis itu sendiri. Kepada seluruh rakyat jelata, silalah menjenguk laman 100penulis di alamat http://www.100penulis.com/ untuk kebahagiaan masa depan kita bersama.

Jumlah perkataan: 100
Menyertai bersama-sama dengan lagi 99 penulis adalah seperti sesuatu yang tidak aku jangkakan pada awalnya kerana aku menulis bukan kerana tujuan aku menulis bukan kerana mahukan perhatian yang tinggi ataupun mahu mendapat trafik yang tinggi lalu meningkatkan pendapatan iklan di blog, tetapi hanya sekadar satu ruang untuk berbicara dan mencurahkan isi fikiran untuk dikongsi kepada seluruh masyarakat dunia ini, terutama sekali yang faham dengan Bahasa Melayu. Dunia blog ini luas dan aku ini hanya ibarat kaca dalam timbunan permata, Namun begitu, dengan 100penulis sebagai salah satu medium yang berkesan, aku cuba menjadikan nilai kaca itu lebih bermakna berbanding permata walaupun harganya tidak setanding permata.

Nampaknya, 100penulis masih mencari penulis-penulis untuk memenuhi kuota 100 penulis. Kalau berminat, silalah ke laman 100penulis.

7 comments:

  1. AS6

    sama2 kta komited dan ikhlas dlm berkongsi buah fikiran ok :)

    Entri terbaru: Aku bukan tukang baca...

    ReplyDelete
  2. AS6

    Salam kenal dari geng 100 penulis...hee..

    sky pun baru diapprove ni..masih bljr2..aa moga2 kita sme2 menjadi penulis yang bagus..=_=

    SEDARLAH..ADAKAH BENAR KITA SAYANGKAN IBU BAPA KITA?

    ReplyDelete
  3. N.AS2

    salam kenal dari 100penulis . hehee . atiey juga masih baru . harap-harap dapat bekerjasama dengan baik lepas ni yee .

    Entri : Cukup-cukuplah Weh !

    ReplyDelete
  4. N.AS2

    hai...i'm newbie in 100penulis...happy blogging okey :)

    latest entry : menjadi editor 100penulis

    ReplyDelete
  5. as salam
    hai salam perkenalan..
    sy pon baru j0in in jugak..
    h0pe buley bagi tunjuk ajar..(^^,)

    entri terbaru : join in 100penulis

    ReplyDelete
  6. N.AS2

    as salam
    hai salam perkenalan..
    sy pon baru j0in in jugak..
    h0pe buley bagi tunjuk ajar..(^^,)

    entri terbaru : join in 100penulis

    ReplyDelete
  7. N.AS2

    Hi Fadzrul, suke ayat "aku cuba menjadikan nilai kaca itu lebih bermakna berbanding permata walaupun harganya tidak setanding permata". Setuju. Tidak selalu permata itu akan bergemerlapan..ada malapnya =)

    latest entry : Kesibukan Itu

    ReplyDelete

P/S: Kepada pemberi komen 'tanpa nama' atau 'anonymous' diharapkan dapat meletakkan nama samaran di kaki komen untuk menunjukkan keikhlasan anda. Terima kasih.