Resume

Setelah sekian lama blog ini ditinggalkan kerana kesibukan yang terlampau, aku sempat menyiapkan resume versi online untuk kepada mana-mana pelawat yang bergelar majikan yang berminat untuk mengambil aku berkhidmad di bawah mereka.

Sila klik gambar di sebelah untuk saiz maksimum. Anda akan dibawa ke satu laman Google Docs. Klik 'open' atau 'download' untuk melihat saiz penuh.

Beberapa maklumat disembunyikan atas dasar keselamatan. Jika anda mahu mendapatkan salinan resume lengkap, sila hantar permohonan resume lengkap ke emel fadzrulhisyam@gmail.com. Sila sertakan dengan maklumat syarikat yang berminat.

Resume umum adalah untuk kegunaan dalam negara Malaysia atau negara serantau sahaja. Salinan antarabangsa hanya dikeluarkan mengikut permintaan sahaja.

Penafian: Resume ini adalah benar pada tarikh di terbitkan. Segala kerugian yang diperoleh daripada maklumat dalam resume ini tidak dijamin dengan apa-apa sekalipun.

-----

Please click the image for the maximum size. You will be brought to a Google Docs page. Click on 'open' or 'download' link to view the full size.

Some details are hidden due to security purpose. Please send an e-mail to fadzrulhisyam@gmail.com for a complete copy. Please attach the company details for those who are interested.

Common curriculum vitae is for Malaysia and surrounding region interest only. A special request for international copy is advised.

Disclaimer: All contents in this curriculum vitae are true at the time of publishing. Any loss arising from the site is not secured by anything.

Post a Comment

3 Comments

P/S: Kepada pemberi komen 'tanpa nama' atau 'anonymous' diharapkan dapat meletakkan nama samaran di kaki komen untuk menunjukkan keikhlasan anda. Terima kasih.

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)