| 3 comments ]
Macam suspen sahaja tajuk post aku kali ini. Sebenarnya, tiada apa pun yang suspen. Cuma hanya sekadar tajuk.

Aku mahu berkongsi sesuatu yang telah berlaku pada YM aku secara tidak sengaja. Malah, setelah sekian lama terjadi, barulah aku perasan tentang kejadian ini. Sebelum aku terangkan segalanya, lihatlah gambar di bawah ini dahulu.



Gambar di atas ada ditandakan dengan tiga petak merah. Dalam setiap petak tersebut tertera perkataan yang sama, iaitu coba (cobaan).

Pada asalnya aku menggunakan ayat tersebut untuk mengimbau kembali kisah lakonan filem Melayu lama, iaitu Pendekar Bujang Lapok. Bagi Bukhari, aku sudah pasti apa tujuannya meletakkan ayat tersebut kerana dia sememangnya fanatik dengan Faizal Tahir dan lagu Coba adalah salah satu lagu kegemarannya. Bagi Amirul pula, kemungkinan dia ada masalah, tetapi aku tak pasti pula apa masalahnya.

Ini bukanlah suatu yang dirancang. Oleh itu, aku rasa agak ironi kerana berlakunya situasi ini. Apa-apa pun, JANGAN KAU COBA-COBA UNTUK MENCOBA COBAAN INI! HAHA...


3 comments:

  1. haha..memg cobaan bnyk mlnde dri ku skrg nih...aduy

    ReplyDelete
  2. sham,siapa gerangan nm2 y dikaburkn tuh...haha~

    ReplyDelete
  3. @maisarah

    Name 2 dikaburkan sebab diorg pakai name id Yahoo yg betul...

    xnak le plak nnt org luar bace main add dorang sesuke hati lak...

    ReplyDelete

P/S: Kepada pemberi komen 'tanpa nama' atau 'anonymous' diharapkan dapat meletakkan nama samaran di kaki komen untuk menunjukkan keikhlasan anda. Terima kasih.